torstai 3. toukokuuta 2012

HElöyu !

Oon jo jonkin aikaa miettiny millainen bloggaaja mä olisin.. Olisko mulla oikeesti jotain "fiksua " (kertomisen arvoista) asiaa niin paljon, että joku jaksais edes lukea! Jos tää pääsee siivilleen niin believe me, tulee olemaan kyllä kaikkea muuta kuin FIKSUA juttua. Mutta kun, mutta kun... oon niin kauheen kiinnostunu tämmösestä.. Mitään ei saa, ellei yritä eikä mitään tiedä, ellei ota selvää.
Päätän kokeilla NYT.

JEES. Kävin moikkaamassa kengurua Tampereella ja tämä päätti viedä mut kävelylle metsään. Siellä oli jotenkin aivan tosi ihanaa. Kesän tuoksu ja sopivan tuntuinen lämpötila, valoisaa ja hieman kosteaa. Metsät on niin kauniita.. Ihanin metsä on silti meidän mökillä. Se vain on aivan todella uskomaton.
JOO. Me päädyttiin tollaselle mäkihyppytornille. Ja kiivettiin sinne ylös!!! Se oli kor-kee ja heilui uhkaavasti.. (ainakin vähän) ja kauheen ruosteinen ja muutenkin pelottava. HUih. Mutta kaiken arvoista se oli, sieltä näkyi ihanasti Tampereen maisemat. Enkä voi vieläkään uskoa miten hyviä kuvia mun KÄNNYKÄLLÄ saa. Sofia_the_teknologiaihminen.
Kattellaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti